2014. április 3., csütörtök

ötödik bejegyzés


   Sziasztok,bocsi ,hogy csak most hozom csak kellett tanuljak..De az a lényeg ,hogy itt van az új rész nem? :)
                                                                                                                      Jó olvasást!
   

  Peti: Szia,Peti vagyok! :) :*
  Ami: Szia! :*
  Peti: Micsi? Zavarlak?
  Ami: Semmi nagy.Te? Nem zavarsz.. :)
  Peti: Ja,most értem haza.
  Ami: Mar?
  Peti : Aha :):**
  Ami: Ezt mért kaptam? ,,:*'' ??
  Peti:Mert..mert veress vagy :)) ;)
  Ami: ??
  Peti: és szép .. :) :*
  Ami: :/ Minden csajnak ezt mondod.. 
  Peti: Nem is :/
  Ami: :/ Később besz. Szia!
  Peti: Most mi van??

Jellemző rám..,hogy lehetek ilyen hülye?? :(

 Ami: Semmi. :))
 Peti: Később ki jossz-e?
 Ami: Hova?
 Peti: A parkba..?
 Ami: Kivel?
 Peti: Velem,Zsoltal és Zsófival.
Jéé..dupla randi :) Zsolt és Zsófi (kik ezek? :)) ) Ő és Én :)

 Peti: ???
 Ami: Aha.:)
 Peti: Oké,akkor 19:00-ra légy kész.
 Ami: Oké.
 Peti: Akkor tali,na szia..xXx :)
 Ami: Szia!
   Gyorsan elkérenzek anyutól..-Anyu..,elmehetek este sétálni?-nagyon félek a válaszától..
-Persze :) Mikor?
-19:00-kor..Petivel és még két barátjával.
-Oké,menj csak!-válaszolta anyu.
-Köszii!!-ugrottam a nyakába.
-Igazán nincs mit!Mibe mész?-érdeklődött.
-Nem tudom..-mondtam az igazat.
-Segítsek?
-Igen!Hány óra??
-Öt..Egyszer is menj tusolni!
-Oké,indulok!-válaszoltam vissza aztán rohantam is tusolni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése