2014. április 25., péntek

nyolcadik bejegyzés


-Oké!
 Ami:  Gyertek hozzánk!
 Viki: Jó!Öltözünk és megyünk.
 Ami: Ok-ok,na puszi!
 Viki: Számolj!
 Ami: ??
 Viki: Nem ide akartam,Márknak szántam.
 Ami: :))
         ---------------
 -Jó reggelt apu!-puszilta meg Niki Zsombit.
 -Nektek is!Mit csináltok ma?-érdeklődött.
 -Ma strandra mennénk.-kezdtem.
 -Jó ötlet,menjetek csak!-kezdte anyu.
 -Ti?-kérdeztem anyutól.
 -Ma koncertre megyünk!-lelkesedett anyu.
 -De jó!-virult Niki.
  -Ki csenget?!?! -kérdezte anyu.
 -Biztos Vikiék,megyek és kinyitom!
 Kinyitottam az ajtót.Viki és Heni volt az..wow *.* Heni még Adélnál is szebb..
 -Sziasztok!-pusziltam meg őket.
 -Szia,Heni vagyok!-mosolygott rám Heni.
 -Szia,én meg Amanda! 
 -Nagyon sok mindent hallottam rólad.
 -Igazán?-érdeklődtem.
 -Ja.
 -És legalább jó dolgokat?
 -Ja..:))
 -Oké,akkor gyertek be.. :)-invitáltam be őket.
 -Nagyon szép a ház!-nézett körbe Viki.
 -Köszi!Gyertek fel a szobámba,Niki is ott van.
 -Oké!-és a lépcsőn anyu utánunk szólt.
 -Kik jöttek?-nézett ki a konyhából.
 -Viki és Heni!
 -Ja,oké!
 -Menjünk :))-mutattam fel a szobámba.
 -Sziasztok!-puszilta meg Niki őket,majd folytatta.-Csak négyen megyünk ugye?
 -Igen,csak négyen. :)
 -De ramatyul néztek ki.-nézett végig Heni ,úgy néztek ki,mintha egész éjjel sírtatok volna.-kacagott fel.
 Pedig nagyon nem vicces...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése