2014. április 15., kedd

hetedik bejegyzés


    "Sziasztok,ajj nagyon sajnálom,hogy nem hoztam a részeket csak nem volt időm,de most szerencsére már vakáció van nekünk és lesz időm.Na de nem is húzom tovább az időt,hagyom hogy olvassatok...jó olvasást!"


11:00 órakór keltünk fel,előszőr Niki,majd én mentem tusolni.Amíg Niki tusolt addig én bekapcsoltam a telefonomat.Jött 7 SMS-em : 3 Petitől,1 Zsoltitól :O ,1 Vikitől és 2 Francistól a  volt osztalytársamtól.Előszőr a francisét néztem meg.
 Francis:  Szia :*
 Francis:  Hogy vagy?
 Ami: Szia :) Jól,te?
Majd a Vikiét:

 Viki: Szia,Viki vagyok.Holnap jössztök-e strandra?
 Ami: Szia. :)) Attól függ,hogy kivel !
Majd a Zsoltiét:
 Zsolti:Szia. :* Miést rohantál el a tegnap?-Zsolti
 Ami: Szia,csak..!

Majd végül a Petiét:

 Peti: Jaj na.. :( bocs! 
 Peti: Hahóóó....megbántottalak?
 Peti: Mindegy..mikor felkeltél irj :) LÉCCI.. :(
 Ami: Nem.. :/

-Mehetsz!-lépett ne Niki a szobámba.
-Oké,mindjárt! Viki kérdezte,hogy ma megyünk-e strandra?
-És?
-Kérdeztem,hogy kikkel,de még nem írt vissza..
-Ja,oké! :)-mosolygott rám.
-Na léptem tusolni.
-Jó!
 2 perc alatt letusoltam. Jött 3 SMS-em:1 Petitől,1 Zsoltitól és 1 Vikitől.


 Peti: ?
 Ami: Nem bántottál meg..
----------
 Zsolti: Jó reggelt! :)
 Ami: Neked is! :))
---------
 Viki: velem,a testvéremmel  Henivel..
 Ami: Oké,pillanat.
---------
-Jó reggelt,lányok!-nyitott be anyu a szobámba.-kész a reggeli!
-Oké,megyünk egy perc!
Anyu kiment a szobából és én folytattam:Viki azt mondta,hogy csak négyen mennénk:én,te,ő és a tesója Heni.
-Akkor menjünk!
-Oké,vissza írok neki,majd menjünk kajálni.
-Jó!

 Ami: Na.mehetünk!
 Viki: Oké,13:00-kór indulnánk.
 Ami:  Jó,pillanat.

-Hol találkozzunk?-kérdeztem Nikitől.
-Írd meg,hogy jöjjenek ide!
-Oké!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése