2014. március 11., kedd

harmadik bejegyzés

     
   Nagyon jól aludtam.Reggel mikor felkeltem hajat mostam,felvettem magamra egy rövidujjút.(I Love New York)
                                           
És egy rövidnadrágot.Alap smink:rimmel,alapozó és szemfesték.Kivasaltam a hajam és készen is álltam.
 A cukrászdába ültünk már vagy jó 10 perce,amikor megérkeztek ZSOMBIÉK! Jézuuusooom :)Niki nagyon szép...Szőke hajú akár az apja,kék szemű,smink,mini szoknya,fél vállas blúz I love London felírattal.
-Sziasztok!-köszöntött Zsombi.
-Örülök én is!Nikolett vagyok ,de csak szólíts csak Niki-nek.-szólalt meg vákony hangon..
-Szia!-szólaltam meg én is!
-Előszőr is tegeződjünk jó?Másodszor mi elmegyünk rendelni,addig ti beszélgessetek!
-Oké!-szinte egyszerre.
-Szóval..most úgy néz ki,hogy féltestvérek vagyunk!-kezdtem én.
-Igen ! :)
-Csinos vagy!
-Köszi,te is!
-És ..hol laktok?
-Majd meglátod! :)
-Ja,oké!Figyelj nekem es a tesós cucc nagyon durva mi lenne,ha előszőr csak barátok lennénk?
-Oké.persze!
-És..az van ,tudod ,hogy most költözünk,ide és rajtad kívül nem ismerek MÉG senkit!
-Értem én..hát figyú holnap ki mehetnénk és ki hívom 1-2 barátom oké?-érdeklődött Niki.
-Komolyan?-csillant fel a szemem.
-Ja! :)
-Oké,mi lenne ha ma nálunk aludnál?Hm?-kérdeztem reménykedve.
-Ez jó ötlet!
-Nézd ott jönnek anyuék.
-Na?-kérdezte anyu.
-Anyu!Mi lenne,ha ma Niki nálunk aludna?Azért,hogy jobban megismerjük egymást? :)
-Oké!Akkor menjünk is!
-Yes!
Fél óra múlva már otthon voltunk nálunk.
-Szupi,anyu felmegyünk a szobámba!
-Oké!
-Itt is vagyunk..:)
-Széép!
-Köszi,és van barátod?
-Nincs,neked?
-Ááá..nincs ! :))
Kb.ilyen témákat beszéltünk egész este.        Jó éjt! :*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése