2014. március 6., csütörtök

első bejegyzés


      2013.augusztus 3.
,,Nagyon izgatott vagyok,mivel ma költözünk Pestre..:)De mivel be sem mutatkoztam inkább most azzal kezdeném..1998.január 9.-én születtem Debrecenben.Vörös hajam és zöld szemem van.Pálffy Amanda vagyok,jelenleg 15 éves.
   Szeretek zenét hallgatni és barátokkal lenni.Viszont ennyi már elég is a bemutatkozásomból..''


Nem olyan rég keltem fel,anyu szólt,hogy kész a reggeli úgyhogy rohanok.
-Jó reggelt!-köszöntött anyu két puszival.
-Neked is!Hmm de jó illat van.. 
-A kedvenced!
-Köszönöm,figyelmes vagy!

-Sikerült összepakolnod?
-Igen.Befejezem a reggelit és megyek tusolni!
Hamar reggeliztem aztán indultam is tusolni...Közben anyu szólt,hogy van még egy órám 11-ig.10:45-re kész is lettem mindennel...(haj szárítás,tusolás,haj vasalás)
-Már azt hittem nem akarsz kijönni a fürdőből.-nyugodott meg anyu amikor meglátott.
-Kész vagyok.
-Azt látom,léccives vidd ki a cuccaidat jó?
-Oké!
 Már vittem a bőröndömet amikor megérkezett apu is.
-Apuu!
-Amanda!Örülök,hogy látlak!
-Én is,hiányoztál!
-Te is!Segítek,jó?
-Az jó lenne!Jössz velünk?
-Ki nem hagynám!
  De jóó.Örülök,hogy apa és anya MÉG jóban vannak!Igaz már nem úgy,mint régen..Időközben leérkezett anyu is..
-Apu,messze fogunk tőled lakni?
-Nem,Amanda mi elváltunk,de...
-Az nem azt jelenti,hogy nem szerettek engem!-fejeztem be az unalmas mondatot amit már hetek óta hallok.
-Na látod!? OKOS vagy..
-Aha..
Ilyenkor jönne az a rész,hogy elbúcsúzom a barátaimtól,de nekem nincsenek olyanom..(sajnos!)
-Indulunk végre??
-Épp most!
-Hál' istennek!
-Amandaa!!
-Okéé!
Anyuék szigorúak,de kedvesek!:)
Végre megérkeztünk!Wow..



Remélem,hogy eddig teccik a tortenet..megpróbálok minden második nap hozni új részekt!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése