2014. március 8., szombat

második bejegyzés


...de szép ház és milyen nagy.Na de miért kell ekkora?
-Miért ilyen nagy a lakás?-kérdeztem anyutól.
-Az elővigyázatosság kedvéért!-válaszolt anyu.
-Tessék??!!??-kérdeztem..szerintem önmagamtól.
-Én megyek!-szólalt meg apu.
-Ilyen hamar?Nem maradsz még?
-Igen.Sajnos nem..
-Oh..
-Gyere ide,szeretlek!-és megölelt majd megpuszilta a homlokom.
-Kikísérlek!-szólalt meg anyu.
-Szia apa!
-Szia!

Anyu valamit eltitkol előlem,rossz előérzetem van..
-Anyu van valakid?
-Nincs.
-Anyu,az igazat!-Kezdtem dühös lenni.
-Oké,igen..
-Oh..
-Nem vagy kiváncsi a szobádra?
-De.Megnézzük?
-Igen !
    A ház nagy (emeletes):-4 szoba
                                      -3 fürdő
                                      -1 kamra
                                      -1 nagy konyha
                                      -nappali
                                      -pince
                                      -és persze nem utolsó sorban a nagy udvar.
-Wow..ez az enyém??
-Tetszik?
-Ja!
-A tiéd!
 A szobám a lépcsővel szemben piros!!
-Hagylak,pakolj ki.
-Jó!
Végre egyedül..
Vacsoránál anyu törte meg a csendet.
-Figyelj,szeretném ha összebarátkoznál valakikkel.
-..Aha..,jó!
-Minden rendben?
-Szerinted??-mérges voltam.
-Nem kell idegeskedj a barátok miatt,szép vagy,kedves,jó fej stb.
-Nem miatta idegeskedem!Mégis mióta tart?!!?Ki az eggyáltalán?Hány éves?ÉS ki nyomja így a csengőt??!!!??Kinyitom!-futottam az ajtóhoz.
-Igen?!!-néztem fel az ajtóban álló szőkés hajú,kék szemű ,40 körüli pasira.
-Szia Zsombi vagyok.-nyújtott kezet nekem.
-Tessék?!!-értetlenkedtem tovább.
-Szia !-köszöntötte anyu 2 puszival.
Ja az új férfi..bakk..
-Kislányom ő itt Zsombi!
-Jó estét,Amanda vagyok!
-Tudod ő az akiről annyit beszéltem.
-Aha..esetleg nem tetszik beljebb jönni?Vagy talán itt leszünk az ajtóba?
-Persze..Tudod gonosz vagyok és az a szándékom,hogy téged szép kislány és még náladnál is szebb anyukádat megfogyasszam...
-Húha..-nyögtem ki végül.
-Csak vicc volt!
Ezen a poénon már mindketten nevettünk.
-Bejön vacsorázni?
-Behívsz?
-Persze,gyere.

Amúgy a vacsora közben nagyon finom volt,sokat nevettünk.Nagyon szimpatikus,kiderült,hogy van egy lánya Nikolett.14 éves,most lesz 8.-os és abba a suliba jár amelyikbe én is fogok..Kedvenc színe a lila és sok barátja van.Holnap találkozom Nikivel,megyünk cukrászdába.                  MÁR VÁROM!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése